۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۰۰

گزارش خبرنگار مهر از امارات/

استقبال کم تماشاگران از دیدار رده بندی/ رفتار پسندیده سوسای با خبرنگاران

استقبال کم تماشاگران از دیدار رده بندی/ رفتار پسندیده سوسای با خبرنگاران

در حالی که تا مرحله نیمه نهایی دوازدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا استقبال خوبی از سوی تماشاگران ایرانی از دیدارهای تیم ملی فوتسال به عمل می آمد، در این دیدار تعداد حاضران در سالن افت کاهشی پیدا کرده بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، تیم ایران به عنوان قهرمان 10 دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا، امروز با شکست 4 بر صفر استرالیا به عنوان سومی این مسابقات دست پیدا کرد.

تماشاگران ایرانی که تا مرحله نیمه نهایی، همواره بخش اعظمی از فضای سالن را به خود اختصاص می دادند، از این دیدار استقبال چندانی نکردند. برخی مسئولان باشگاه ها و بویژه باشگاه گیتی پسند اصفهان برای تماشای این دیدار در سالن حاضر نشدند و تنها چهره شناخته شده حاضر در سالن، محمود خوراکچی بود.

* تماشاگران ایرانی حاضر در سالن با شعار "ناین ناین" بازیکنان تیم خود را تشویق می کردند. این شعار اشاره به تعداد گل های ایران در بازی های مرحله گروهی این رقابت ها مقابل استرالیا داشت.

* ژانگ جیلونگ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و آلکس سوسای، دبیر کل این کنفدراسیون در سالن الوصل حضور داشتند.

* آلکس سوسای در حین این بازی به درخواست خبرنگاران ایرانی برای انجام مصاحبه پاسخ مثبت داد و برای انجام این مصاحبه جایگاه ویژه را ترک کرد که این موضوع از احترام دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای خبرنگاران ایرانی حکایت داشت.

* وحید شمسایی به همراه دیگر بازیکنان ایران در پایان این دیدار به سوی جایگاه تماشاگران ایرانی رفت و تماشاگران هم در پایان دیدار به تشویق بازیکنان هر دو تیم پرداختند.

کد خبر 1617401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha